Navstar B.V. (RING, Eufy, Chipolo, Hombli, Tado)

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace-code zodra je bestelling klaar is voor verzending (van GoParcel). Houd er rekening mee dat het door drukte soms wat langer kan duren voordat je deze mail ontvangt.

Het verzendproces is volledig geautomatiseerd, je hoeft hiervoor geen contact op te nemen met de leverancier. Dit proces is volledig geautomatiseerd. Heb je de code niet direct ontvangen? Geen zorgen, je hoeft geen actie te ondernemen.

DHL en DPD

Het kan natuurlijk gebeuren dat uw pakket als "bezorgd" wordt gemeld, maar u het niet heeft ontvangen. Geen zorgen, wij helpen u graag verder! Volg de onderstaande stappen

1 Controleer bij uw buren

Soms laat de bezorger het pakket bij de buren achter, vooral als u niet thuis was op het moment van levering. Vraag eerst even na bij uw directe buren of zij het pakket hebben aangenomen.

2 Controleer de bezorglocatie

Kijk of er een bezorgbewijs (briefje in de brievenbus) is achtergelaten. Hierop kan staan waar het pakket is afgeleverd. Controleer ook goed de e-mail of trackinginformatie van DHL, waar vaak aanvullende details vermeld staan.

3 Neem contact op met DHL of DPD

Als het pakket nergens te vinden is, kunt u contact opnemen met DHL of DPD. Zij hebben vaak meer informatie over de exacte afleverlocatie en kunnen een onderzoek starten. Zorg ervoor dat u uw trackingnummer bij de hand heeft wanneer u contact met hen opneemt.

4 Neem contact op met onze klantenservice

Komt u er niet uit met DHL of DPD, of blijft uw pakket onvindbaar? Neem dan gerust contact op met onze Navstar klantenservice. Wij helpen u verder om tot een oplossing te komen.

Vragen kunnen worden ingediend door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Bij ontvangst wordt automatisch een ticket aangemaakt.

Voor een snelle verwerking van je vraag, vermeld in je e-mail:

  • Ordernummer
  • Klantnaam
  • E-mailadres
  • Afleveradres
  • Terugbelverzoek: Ja/Nee
  • Telefoonnummer (alleen voor terugbelverzoeken)

Let op: Telefonische afhandeling is niet mogelijk. Dit kan resulteren in langere wachttijden voordat je een reactie ontvangt. Stuur je vraag dus uitsluitend per e-mail.

Tip: Zorg ervoor dat u altijd bereikbaar bent tijdens de bezorgtijden of overweeg het gebruik van een alternatieve bezorglocatie, zoals een DHL of DPD-afhaalpunt, om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling.

Geen zorgen! Je ontvangt automatisch een mailtje van GoParcel wanneer:

  • Je onjuiste/onvindbare adresgegevens hebt ingevoerd >>> dan vul je eenvoudig via de link in de mail de juiste adresgegevens in. (Bijvoorbeeld het verkeerde postcode/huisnummer bij een adres.
  • Het ingevoerde adres wél vindbaar is, maar het huisnummer niet klopt >>> dan vul je eenvoudig via de link het juiste huisnummer in. (Bijvoorbeeld wanneer je op nummer 2 woont, maar per ongeluk 22 hebt ingevoerd)

In beide gevallen kun je dit dus eenvoudig zelf regelen en hoef je dus geen contact op te nemen. (Houd ook uw spamfolder in de gaten)

Je kunt jouw bestelling eenvoudig zelf annuleren door de stappen te volgen in je bevestigings mail.

LET OP: Dit kan uiterlijk tot 16:00 de dag ná het plaatsen van je bestelling.
Bijvoorbeeld: je besteld op maandagavond om 20:00, dan kan je op dinsdag uiterlijk tot 16:00 jouw bestelling annuleren.

Je hoeft hiervoor dus geen contact op te nemen, dit doe je helemaal zelf.

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen.

Meld je retour aan via deze link. Retourneren is gratis mits voldaan wordt aan de retourvoorwaarden (product in originele staat, onbeschadigd, met aankoopbewijs).

Geld terug? Na goedkeuring van Navstar ontvang je het bedrag binnen 10 werkdagen terug. Bij betaling met een voucher duurt dit maximaal 15 werkdagen.

Het product is in onbeschadigd, in de orginele verpakking met het aankoopbewijs.

Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Navstar op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Stuur een email naar [email protected], dan wordt er indien het product daadwerkelijk defect is een retour nummer gegeven waarna het product retour gestuurd kan worden.

Bij ontvangst wordt automatisch een ticket aangemaakt.

Je hebt 2 jaar garantie op het product.

Algemene vragen

Ja, je kunt deze opvragen bij [email protected]

Denk hierbij aan missende onderdelen en uitleg over de installatie van het product.

Wanneer jouw bestelling klaar is om verzonden te worden, ontvang je direct een mailtje (van GoParcel) met de bijbehorende T&T informatie.

Het kan zijn dat je niet direct een mailtje ontvangt omdat het systeem tijd nodig heeft om vanwege de enorme drukte de bestellingen te verwerken.

Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je dus pas een mailtje.

Geen zorgen dus als je niet meteen een mailtje krijgt! Het systeem is volledig automatisch gestuurd en laat jou direct weten wanneer de bestelling is verzonden.

Hiervoor hoef je geen contact op te nemen met de leverancier omdat dit proces volledig geautomatiseerd is bij de transporteur.

Retouren meld je aan door te klikken op deze link.

Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreffende jouw klacht.

Vragen kunnen worden ingediend door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Bij ontvangst wordt automatisch een ticket aangemaakt.

Voor een snelle verwerking van je vraag, vermeld in je e-mail:

  • Ordernummer
  • Klantnaam
  • E-mailadres
  • Afleveradres
  • Terugbelverzoek: Ja/Nee
  • Telefoonnummer (alleen voor terugbelverzoeken)

Let op: Telefonische afhandeling is niet mogelijk. Dit kan resulteren in langere wachttijden voordat je een reactie ontvangt. Stuur je vraag dus uitsluitend per e-mail.

Contact & bedrijfsinformatie


Voor vragen kun je contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: [email protected]

Handelsnaam: Navstar B.V.
Kvk-nummer: 20155840
Btw-nummer: NL820913091B01
Adres: Smederijstraat 2, 4814 DB, Breda

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden