Versuni B.V.

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd binnen Nederland. Bezorgen buiten Nederland is niet mogelijk.

Je ontvangt een track & trace code zodra je bestelling wordt verzonden.

PostNL

Verzending wordt indien mogelijk samen verzonden, mocht dit niet zo zijn, dan wordt er per zending afzonderlijk een track & trace code verzonden als de zending aangeboden is aan PostNL. Producten van verschillende leveranciers worden niet samen verzonden.

Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier of neem telefonische contact op: 020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App), beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur, zaterdag van 9.00 – 18.00 uur en op zondag - gesloten.

Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier of neem telefonische contact op: 020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App), beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur, zaterdag van 9.00 – 18.00 uur en op zondag - gesloten.

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen.

Het is belangrijk dat wij het product in de originele staat, onbeschadigd, compleet en (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking retour ontvangen.

Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier of neem telefonische contact op: 020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App), beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur, zaterdag van 9.00 – 18.00 uur en op zondag - gesloten. Meldt je retour altijd eerst aan bij Philips.

Retourneren is gratis.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Versuni B.V. op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Graag contact opnemen met Philips Consumer Care om de vervolgstappen hiervan te bespreken, klik hier of neem telefonische contact op: 020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App), beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur, zaterdag van 9.00 – 18.00 uur en op zondag - gesloten.

Twee jaar

Voor informatie over de garantievoorwaarden verwijzen wij je graag door naar de website van Philips, klik hier of neem telefonische contact op: 020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App), beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur, zaterdag van 9.00 – 18.00 uur en op zondag - gesloten.

Algemene vragen

Kijk hiervoor in de handleiding geleverd met het product

Nee, het is voor Philips niet mogelijk een BTW-factuur op te stellen. Om van garantie gebruik te maken is het aankoopbewijs in je mail voldoende.

Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier of neem telefonische contact op: 020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App), beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur, zaterdag van 9.00 – 18.00 uur en op zondag - gesloten.

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van Versuni kan via onderstaande mogelijkheden:

Handelsnaam: Versuni Netherlands B.V.
Website: https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/support-contact-page
Adres: High Tech Campus 42, 5656 AE Eindhoven, Nederland
Kamer van Koophandel: 78095549
Telefoon:  020 721 00 48 (ook te gebruiken voor contact via What’s App)
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 20.00 uur
zaterdag van 9.00 – 18.00 uur
zondag - gesloten.
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.