Touch Loyalty Solutions B.V. (Stella)

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 14 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Drie dagen voor je levering ontvang je een bevestigingmail

Stella

Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling.

Neem zo snel mogelijk contact op met Stella customer service: [email protected]

Retourneren

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. De snelste en meest simpele manier om je herroepingsrecht uit te oefenen is om het herroepingsformulier ingevuld naar ons op te sturen naar: [email protected]

Zie: https://www.stella.nl/retourneren

Als je jouw aankoop wil retourneren, dan moet er aan onderstaande voorwaarden worden voldaan:

  • De e-bike of accessoire is onbeschadigd
  • De e-bike of accessoire is schoon
  • De e-bike is compleet (alles wat meegeleverd is, is aanwezig)
  • Er is maximaal vijf kilometer gefietst met de e-bike
  • De accu en oplader, alsmede de bijgeleverde onderdelen, zitten nog in de originele verpakking

De retourkosten komen voor jouw rekening. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor waardevermindering van de e-bike of accessoire, bijvoorbeeld door vermissing of schade.

Daarom vragen we je, als je via het herroepingsformulier hebt aangegeven dat je jouw e-bike wil retourneren, om – bij voorkeur - de e-bike in te leveren bij onze fietsenwinkel / hoofdkantoor in Nunspeet. Samen met één van onze e-bike-experts controleren jullie de e-bike op bovengenoemde voorwaarden. Als alles in orde is, ontvang je vervolgens van de expert een retourbewijs. Dit is voor jouw eigen administratie.

Als je niet in staat bent om de e-bike in te komen leveren, dan kunnen we ook een afspraak maken om de e-bike op te komen halen. Hier zijn echter wel transportkosten aan verbonden van € 70,= per e-bike. Uiteraard kun je hier ook een eigen vervoerder voor inschakelen.

Wij zullen jouw verzoek zo snel mogelijk verwerken en je via de mail of telefonisch op de hoogte houden.

Zie: https://www.stella.nl/retourneren

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. De snelste en meest simpele manier om je herroepingsrecht uit te oefenen is om het herroepingsformulier ingevuld naar ons op te sturen naar: [email protected]

Zie: https://www.stella.nl/retourneren

Als je niet in staat bent om de e-bike in te komen leveren, dan kunnen we ook een afspraak maken om de e-bike op te komen halen. Hier zijn echter wel transportkosten aan verbonden van € 70,= per e-bike. Uiteraard kun je hier ook een eigen vervoerder voor inschakelen.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Stella op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie
Algemene vragen

Omdat we jouw veiligheid belangrijk vinden, raden we je aan jaarlijks een onderhoudsbeurt in te plannen. Dit bevordert de kwaliteit van je e-bike en het is veiliger om de weg op te gaan met een goed onderhouden e-bike. Een eerste onderhoudsbeurt kost slechts €44,95 en wordt aangeraden binnen 12 maanden of binnen 1000 kilometers. Daarna raden we jaarlijks of binnen 3000 kilometer een reguliere onderhoudsbeurt aan, waar we voor €69,95 jouw e-bike volledig controleren. We komen ook dolgraag bij je aan huis voor een servicebeurt, als je dat prettiger vindt. Je betaalt dan - bovenop de reguliere serviceprijs - wel voorrijkosten van €29,95.

Ja, stuur hiervoor een e-mail naar Stella customer service: [email protected] met als onderwerp: 'Factuur + ordernummer'

Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan Stella customer service: [email protected]

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met Stella customer service kan via onderstaande mogelijkheden:

E-mail: [email protected]
Website: https://www.stella.nl/
Telefoonnummer: 0341-252266

Handelsnaam: Stella Fietsen bv
Kvk-nummer: 58250603
Btw-nummer: 852946508B01
Adres: Oosteinderweg 90, 8072 PD Nunspeet

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden