Als je jouw aankoop wil retourneren, dan moet er aan onderstaande voorwaarden worden voldaan:
- De e-bike of accessoire is onbeschadigd
- De e-bike of accessoire is schoon
- De e-bike is compleet (alles wat meegeleverd is, is aanwezig)
- Er is maximaal vijf kilometer gefietst met de e-bike
- De accu en oplader, alsmede de bijgeleverde onderdelen, zitten nog in de originele verpakking
De retourkosten komen voor jouw rekening. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor waardevermindering van de e-bike of accessoire, bijvoorbeeld door vermissing of schade.
Daarom vragen we je, als je via het herroepingsformulier hebt aangegeven dat je jouw e-bike wil retourneren, om – bij voorkeur - de e-bike in te leveren bij onze fietsenwinkel / hoofdkantoor in Nunspeet. Samen met één van onze e-bike-experts controleren jullie de e-bike op bovengenoemde voorwaarden. Als alles in orde is, ontvang je vervolgens van de expert een retourbewijs. Dit is voor jouw eigen administratie.
Als je niet in staat bent om de e-bike in te komen leveren, dan kunnen we ook een afspraak maken om de e-bike op te komen halen. Hier zijn echter wel transportkosten aan verbonden van € 70,= per e-bike. Uiteraard kun je hier ook een eigen vervoerder voor inschakelen.
Wij zullen jouw verzoek zo snel mogelijk verwerken en je via de mail of telefonisch op de hoogte houden.
Zie: https://www.stella.nl/retourneren