Sunslice SRL

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Na 1-2 werkdagen ontvang je een Track & Trace code.

Bpost of Mondial Relay

Onze producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert. Producten van verschillende leveranciers worden niet samen verzonden.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] zodat we de bestelinformatie kunnen corrigeren voordat we het product verzenden. Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij het adres niet meer wijzigen. Extra verzendingkosten kunnen dan van toepassing zijn om het pakket opnieuw op te sturen.

Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar [email protected], en we zullen ons best doen om te voorkomen dat het pakket wordt verzonden.

Mocht het intussen toch verzonden zijn, kan je het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket automatisch retour naar de leverancier.

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen.

Neem contact op met de klantenservice van Sunslice via het e-mailadres [email protected].

  1. Neem contact op met Sunslice door een bericht te sturen naar [email protected]. Voeg daarbij een digitale kopie van uw Sunslice factuur met daarop de artikelen die u wenst te retourneren.
  2. Print een kopie van uw Sunslice factuur en voeg deze bij het retourpakket. Vervolgens stuurt u het pakket naar het volgende adres met de koerier van uw keuze:

Sunslice SRL C/O IGG SOLUTIONS

Bernard Van Hoef

Green Business Park Jaurdinia

Rue des Sablières 45/040

1435 Mont Saint Guibert

België

  1. Gelieve het trackingnummer van uw pakket binnen 48 uur na uw eerste e-mail aan Sunslice door te geven.

Retourneren is gratis.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Sunslice op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Bezoek de gebruikershandleiding en de FAQ op de Sunslice website op het volgende adres: https://nl.sunslice-solar.com/apps/help-center.

Als uw product niet werkt zoals verwacht, stuur Sunslice dan een bericht op [email protected], Zij helpen u graag. In geval van een productdefect zal Sunslice overgaan tot vervanging van het product.

Sunslice biedt 2 jaar garantie op al onze producten

Lees de gebruikershandleidingen voor meer informatie.

Algemene vragen

Powerbanks: op een droge plaats bewaren, rond de 20 graden. Zorg ervoor dat de batterij minstens 50% is opgeladen voordat u hem opbergt.

Zonnepanelen: op een droge plaats bewaren.

De automatische e-mail die u ontvangt na de verwerking van uw bestelling bevat ook een link om uw factuur te downloaden.

Neem contact op met de klantenservice van Sunslice via het e-mailadres [email protected].

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van Sunslice kan via onderstaande mogelijkheden:

E-mail: [email protected]
Website: www.sunslice-solar.com

Handelsnaam: Sunslice S.R.L.
Btw-nummer: BE0680474695
Adres: Chemin du Cyclotron 6, 1348 Louvain la Neuve, Belgium

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden