Solo Brands

Verzending & levering

3 tot 4 werkdagen

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Na je aankoop krijg je een bevestigingsmail van je aankoop. Zodra het pakketje verstuurd is, ontvang je een Track & Trace code

Zodra het pakketje verstuurd is, ontvang je een Track & Trace code

Nee, helaas kunnen wij dit niet garanderen.

Solo Brands werkt met verschillende koeriers- en pakketbezorgdiensten.

Neem contact op met de klantenservice van Solo Brands.

Zolang de bestelling nog niet verzonden is, kan deze nog geannuleerd worden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als de email met een verzendbevestiging of een track & trace code al is ontvangen, is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Retourneren

Via de website van Solo Stove kunt u alle retourvoorwaarden teruglezen: https://www.solostove.com/nl-nl/shipping-returns

Neem contact met Solo Brands via [email protected] op als je om welke reden dan ook niet 100% tevreden bent met je aankoop. We sturen je een GRATIS voorafbetaald retourlabel. Stuur je bestelling binnen 30 dagen na verzending naar Solo Brands terug. We betalen je het volledige bedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode. Opgelet: Je moet je GRATIS retourlabel afdrukken en je retourzending naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt brengen om een terugbetaling te kunnen krijgen.

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen.

Nee, Solo Brands stuurt u een retourlabel, deze kunt u op de doos plakken en vervolgens gratis retouren.

Garantie

Neem contact met Solo Brands op via [email protected] en zij sturen een nieuwe.

We garanderen dat elk Solo Stove-product geen fabricagefouten bevat. We zullen elk authentiek Solo Stove-product dat door een erkende winkelier verkocht wordt en dat defect geacht wordt, naar onze keuze vervangen door een nieuw product. Solo Stove geeft geen garantie tegen normale slijtage of verkeerd gebruik van zijn producten. Als je Solo Stove-product door verkeerd gebruik beschadigd werd, kan onze klantendienst de schade analyseren en de klant mogelijke oplossingen aanreiken. Als je Solo Stove product na verkeerd gebruik niet meer gerepareerd kan worden, doen we je een eenmalig voordelig aanbod. Je krijgt de mogelijkheid om een nieuw Solo Stove-product te kopen met 50% korting op de prijs op onze website. Het aanbod geldt niet op promotionele acties. Garantieclaims zijn elke geldig binnen Europa, het Verenigd Koninkrijk, de V.S. en Canada.

Solo Stove geeft geen garantie tegen normale slijtage of verkeerd gebruik van zijn producten. Als je Solo Stove-product door verkeerd gebruik beschadigd werd, kan onze klantendienst de schade analyseren en de klant mogelijke oplossingen aanreiken. Als je Solo Stove product na verkeerd gebruik niet meer gerepareerd kan worden, doen we je een eenmalig voordelig aanbod. Je krijgt de mogelijkheid om een nieuw Solo Stove-product te kopen met 50% korting op de prijs op onze website.

Algemene vragen

Indien u het product gebruikt waarvoor het bedoeld is en de gebruiksaanwijzing opvolgt, is verder geen onderhoud vereist. Wij raden u aan om de gebruiksaanwijzig voor gebruik goed door te lezen. Deze wordt in de doos geleverd.

Neem contact op met de klantenservice van Solo Brands via [email protected].

Dit is niet mogelijk

Wij versturen geen factuur naar de klant.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van Solo Brands kan via onderstaande mogelijkheden:

E-mail: [email protected]

Handelsnaam: Solo Stove Europe BV
Kvk-nummer: 83392440
Btw-nummer: 82444528
Adres: Geyssendorfferweg 15, Unit DC2, 3088GJ Rotterdam