SMEG Nederland B.V.

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 2-4 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

U ontvangt een trackingnummer per e-mail wanneer de bestelling wordt verzonden waarmee u uw pakket kunt volgen. Vergeet niet om ook uw ongewenste mail te controleren.

Al onze bestellingen worden verwerkt door DHL

Wij streven ernaar om een bestelling bestaande uit meerdere producten samen te leveren.

Neem hiervoor contact op met SMEG Nederland, klik hier of neem telefonisch contact op met : 020 44 901 20, beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur.

Neem hiervoor contact op met SMEG Nederland, klik hier of neem telefonisch contact op met : 020 44 901 20, beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur.

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen.

U heeft 14 dagen na uw online aankoop om het product retour te sturen. Dit kan alleen als het product zich in de originele verpakking (voorzien van alle onderdelen) en in ongebruikte staat bevindt.

U heeft tot 14 dagen na uw online aankoop de tijd om het product retour te sturen. Dit kan alleen als het product zich in de originele verpakking (voorzien van alle onderdelen) en in ongebruikte staat bevindt.

Indien u het product wenst te retouneren binnen de zichttermijn dient u het formulier in te vullen op https://www.smeg.com/nl/retour-albert-heijn. Na verwerking en goedkeuring zult u via onze verzendpartner een verzendlabel ontvangen. Plak dit verzendlabel op de originele verzendverpakking en geef het product af bij een DHL punt bij u in de buurt. Na ontvangst en check ontvangt u uw aankoopbedrag retour via de originele betaalwijze.

Nee, retourneren is gratis.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van SMEG. op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Het spijt ons zeer te vernemen dat u een beschadigd of defect product hebt ontvangen. Neem hiervoor contact op met SMEG Nederland, klik hier of neem telefonisch contact op met : 020 44 901 20, beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur.

Als uw product binnen de 2 jaar fabrieksgarantie defect gaat, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze service afdeling via [email protected] of bel naar 020 44 901 20. (Afd service)

U kunt ook het formulier voor een "service verzoek klein huishoudelijk" invullen. Het formulier is te vinden op de volgende pagina www.smeg.com/nl/services/service-verzoek-klein-huishoudelijk.

U kunt de volledige garantievoorwaarden vinden op https://www.smeg.com/nl/services/standaard-fabrieksgarantie

Algemene vragen

Kijk hiervoor in de handleiding geleverd met het product

Nee, het is voor SMEG Nederland niet mogelijk een BTW-factuur op te stellen. Om van garantie gebruik te maken is het aankoopbewijs in je mail voldoende.

Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van SMEG.

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van SMEG Nederlandkan via onderstaande mogelijkheden:

E-mail: [email protected]
Website: www.smeg.nl
Telefoonnummer: +31 (0)20 44 901 20

Handelsnaam: SMEG Nederland B.V.
Kvk-nummer: 34168390
Btw-nummer: 8104.15.781.B.01
Adres: Veemkade 384 1019 HE Amsterdam

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden