Optimerce B.V.
Je bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen thuisbezorgd.
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Jazeker! Afhankelijk van de vervoerder krijg je van Optimerce of de transporteur een Track & Trace code zodra jouw bestelling het magazijn heeft verlaten.
Stuur een bericht aan [email protected] met je naam, emailadres en ordernummer.
De producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.
Stuur een bericht aan [email protected] met uw naam, emailadres en ordernummer en het juiste adres. Mocht het pakket nog niet verzonden zijn kunnen we dit aanpassen.
Stuur zo snel mogelijk een bericht naar [email protected]. Mocht het pakket nog niet verwerkt zijn kan het nog geannuleerd worden.
De retourtermijn van het product is 14 dagen.
Retourneren is mogelijk onder voorbehoud dat het product als nieuw is en in de originele verpakking zit. Je mag het product uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen.
- Verpak het product in de originele doos (zorg dat alle accessoires ook netjes verpakt zijn in de doos)
- Schrijf NIET op de originele doos
- Stuur het terug naar onderstaand adres via een door jouw gekozen vervoerder
- Vergeet niet uw ordernummer, naam en adresgegevens te vermelden op een los briefje in de verpakking of op de doos
Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van de producten.
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van New Edition B.V. op je rekening, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.
Stuur een bericht aan [email protected] met je naam, emailadres en ordernummer.
De standaard garantie voorwaarden zijn 2 jaar op de batterij en 1 jaar op de borstel.
Het artikel schoonhouden zodat de borstel vrij is om te draaien, de motor regelmatig stofvrij maken en tijdig het stofreservoir legen
Neem contact op met [email protected] onder vermelding van uw ordernummer, naam en adresgegevens zodat de medewerker van Optimerce dit voor u in orde kan maken.
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Optimerce.
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Contact & bedrijfsinformatie
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
E-mail: [email protected]
Handelsnaam: Optimerce B.V.
Website: https://www.optimerce.nl/nl
Adres: Grote Oheweg 3, 6081 PT, Haelen, Nederland
Kamer van Koophandel: 69795614
BTW nummer: NL858015213B01