Matt Sleeps

Verzending & levering
  • Matrassen, Toppers en kussens worden verzonden binnen 6 werkdagen
  • Boxsprings worden verzonden en geinstalleerd binnen 6-7 weken

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd, binnen Nederland & België.

Wanneer de bestelling bij Matt sleeps verwerkt is sturen zij een orderbevestiging naar je toe.

  • Boxspring wordt geleverd door montagebedrijf Nieuwhoff.
  • Matrassen t/m 160x200 worden geleverd door PostNL of DHL. De dag voor levering ontvang je een track trace code.
  • Matrassen van 180x200 worden geleverd door Dynalogic.

Heb je een boxspring besteld dan wordt alles wat je erbij besteld hebt samen bezorgd.

Heb je andere artikelen besteld van Matt Sleeps dan worden die apart bezorgd.

Neem contact op met de klantenservice van met Matt sleeps via [email protected] .

  • Zo lang je bestelling nog niet is verzonden, kun je je bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met de Matt Sleeps via [email protected] .
  • Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet meer ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.
Retourneren
  • Boxprings kunnen gratis geretourneren worden binnen 14 werkdagen na levering.
  • Matras is gratis te retourneren binnen 120 werkdagen na levering.
  • Topper en Kussen is gratis te retourneren binnen 30 werkdagen na levering.

Voor de retourvoorwaarden kan je terecht bij Algemene voorwaarden van Matt Sleeps.

Hoe retourneer ik mijn artikel?

1. Meld je retour aan via hier.

2. Volg de stappen

Retourneren is gratis.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Matt Sleeps op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Neem contact op met de klantenservice van met Matt sleeps via [email protected] .

  • De garantie voor Boxspring geldt:
  1. Voor fabricagefouten die gemeld zijn bij levering door het tekenen van het (digitale) formulier dat de installateur meeneemt bij de installatie.
  2. Voor transportschade, indien het (digitale) formulier van goed ontvangst niet is getekend.
  3. Voor verkleuring voor een termijn van 3 (drie) maanden.
  4. Voor veer en framebreuk voor een termijn van 25 (vijfentwintig) jaar.
  5. Voor elektrische motoren voor een termijn van 2 (twee) jaar.
  • De garantie voor matrassen bedraagt 10 jaar. Dit valt onder de garantie:
  1. Zichtbare gebreken aan de materialen of constructie waardoor normaal gebruik niet mogelijk is.
  2. Deuken, kuilen of doorligplekken van meer dan 2,5 cm (tweeëneenhalve centimeter).
  • De garantie voor topper geldt:
  1. Voor kuilvorming van meer dan 2,5 cm (tweeëneenhalve centimeter) voor een termijn van 2 (twee) jaar.
  2. Voor fabricagefouten zoals scheuren of gaten in de topper, als je deze binnen 30 (dertig) dagen na leverdatum meldt.
  • De garantie voor kussens geldt:
  1. Voor kuilvorming in het schuim van meer dan 2,5 cm (tweeëneenhalve centimeter) voor een termijn van 2 (twee) jaar.
  2. Voor barsten of scheuren in het schuim onder normaal gebruik voor een termijn van 2 (twee) weken.
Algemene vragen

Neem contact op met de klantenservice van met Matt sleeps via [email protected].

Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden bij [email protected] .

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van Matt sleeps B.V. kan via onderstaande mogelijkheden:

E-mail: [email protected]
Website: https://www.mattsleeps.com/nl
Telefoonnummer: +31 20 2615296

Handelsnaam: Matt Sleeps B.V.
Kvk-nummer: 64147681
Btw-nummer: -
Adres: Hannie Dankbaarpassage 14, 1053 RT Amsterdam

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden