Fyron Group B.V.

Verzending & levering

Je ontvangt de eerstvolgende werkdag na het plaatsen van je bestelling een mail met instructies over het inplannen van de levering.
Geen mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van Grill Guru.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Je ontvangt geen track&trace code maar ontvangt binnen twee werkdagen een mail met verdere instructies om zelf een levering in te plannen. Je wordt vervolgens door de transporteur op de hoogte gehouden van de levering. Uiterlijk om 10.00 op de dag van levering ontvang je bericht over het tijdslot van de levering.

Je bestelling wordt geleverd door Seaborn of Stad Alkmaar

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijk worden deze samen verzonden.

Neem zo snel mogelijk contact op via https://grillguru.com/contact/
Vergeet hierbij niet je ordernummer en de juiste gegevens te vermelden.

Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice (https://grillguru.com/contact/ van Grill Guru. Vergeet niet je ordernummer mee te sturen. Is het product al onderweg, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen. Maak hiervan wel even een melding zodat de retour goed verwerkt kan worden.

De kamado's worden in een doos geleverd. Het grootste werk is al gedaan enkel het frame, handvat en de zijtafels dien je zelf nog even te monteren. Er is uiteraard een duidelijke handleiding bijgevoegd.

Neem hiervoor contact op met de klantenservice (https://grillguru.com/contact/) van Grill Guru. Vergeet hierbij niet je ordernummer en de juiste gegevens te vermelden.

Retourneren

Binnen 14 dagen mag het product retour gestuurd worden. Meld hier je retour aan.

Het product dient onbeschadigd en in originele staat geretourneerd te worden.

Meld hier je retour aan.

Een kamado retourneren kost € 32,50. Retourneren van andere producten kan met een pakketdienst naar keuze. Bijbehorende kosten zijn voor eigen rekening. Je leest hier alles over retourneren.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Fyron Group op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Neem hiervoor contact op met de klantenservice ( https://grillguru.com/contact/) van Grill Guru. Vergeet niet je ordernummer te vermelden en we ontvangen ook graag een aantal foto's van de schade.

De garantieperiode verschilt per artikel/onderdeel van de kamado. De garantievoorwaarden vind je hier.

Je kunt de garantievoorwaarden hier vinden. Schade door eigen toedoen (zoals het product laten vallen) valt niet onder de garantie. Ook kunnen we geen garantie verlenen als er geen aankoopbevestiging aanwezig is.

Algemene vragen

Je vindt alle handleidingen hier op de website.

Je vindt hier (https://help.grillguru.nl/nl/14892-onderhoud-schoonmaken) alle informatie over het onderhouden van jouw Grill Guru. Zo blijft jouw kamado in topconditie.

Je vindt veel informatie met betrekking tot de actie in het helpcenter van Grill Guru. Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan contact op via https://grillguru.com/contact/

De bevestigingsmail die je van Albert Heijn ontvangt met daarop de besteldatum, het product en het ordernummer kun je gebruiken voor de registratie van je product. Dit geldt als aankoopbewijs. We kunnen geen speciale BTW-factuur toesturen.

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van Fyron Group kan via onderstaande mogelijkheden:

Contactformulier: https://grillguru.com/contact/
Telefoon: 023-2052254
Website: https://grillguru.com/

Handelsnaam: Grill Guru, onderdeel van Fyron Group
Adres: Ingenieur Leyweg 8i, 2031 CD Haarlem
Kamer van Koophandel: 60296356
BTW nummer: NL853847940B01

Algemene voorwaarden: https://grillguru.com/algemene-voorwaarden