Conair Coöperatief U.A.

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Na je bestelling krijg je een track & trace opgestuurd per mail.

Je bestelling wordt door DPD bezorgd.

Wij streven ernaar om artikelen die gezamenlijk worden besteld ook gezamenlijk te verzenden.

Indien er bij bestelling een verkeerd adres is opgegeven zal dit zo snel mogelijk per e-mail moeten worden doorgegeven aan de klantenservice van BaByliss, via [email protected]. Indien de zending al verzendklaar is gemaakt kan het afleveradres niet meer aangepast worden.

Wanneer de bestelling nog niet is verzonden uit het magazijn is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact op met BaByliss via +31 30 221 96 30. Indien het pakket al verzonden is kan je het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket automatisch retour.

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen.

Het is mogelijk om je bestelling binnen 30 dagen na aankoopdatum te retourneren. Indien het product binnen 2 jaar na aankoopdatum een defect vertoont kan deze ook worden.

Maak gebruik van onze gratis retourservice:

  • Vul het retourformulier volledig in.
  • Verpak het product dat je retour wil sturen en het ingevulde formulier in de originele verpakking of een andere
  • stevige verpakking. Zorg dat het product compleet is met alle accessoires.
  • Plak onderstaand adreslabel op jouw pakket
  • Breng het pakket naar een PostNL locatie in Nederland om je bestelling gratis retour te sturen.
  • Je ontvangt een afgiftebewijs, bewaar deze goed.
  • Wil je het pakket via een andere pakketdienst versturen? Dan zijn de kosten voor jou.

Retourneren is gratis.

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Kenners B.V. op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Indien je product defect is binnen 2 jaar na aankoopdatum of beschadigd is aangekomen bij levering kan het kosteloos worden geretourneerd naar BaByliss. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van BaByliss via [email protected].

De garantieperiode bedraagt 2 jaar na aankoopdatum.

Indien je product defect is binnen 2 jaar na aankoopdatum kun je deze aanmelden voor garantie. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van BaByliss via [email protected]. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie moet de originele factuur worden bijgesloten en moet het artikel via het antwoordnummer naar BaByliss worden opgestuurd.

Algemene vragen

Reinig regelmatig het filter aan de onderzijde van het product. Reinig de opzetstukken ook periodiek om verstopping in de luchtkanalen te voorkomen.

Indien er een factuur gewenst is kan deze worden opgevraagd via de klantenservice van BaByliss.

Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van [email protected].

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van Kenners kan via onderstaande mogelijkheden:

E-mail: [email protected]
Website: www.babyliss.nl
Telefoonnummer: 030-2219630

Handelsnaam: Conair Coöperatief U.A.
Kvk-nummer: 82049866
Btw-nummer: NL862317940B01
Adres: Weltevreden 2B

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden