Blue Home

Op deze pagina vind je alle informatie over de Blue Home producten van Albert Heijn. Heb je specifieke vragen over de werking van één product? Kijk dan op deze pagina.

Verzending & Levering

De Blue Home producten worden in 2-3 werkdagen geleverd.

Ja, je ontvangt een bevestiging van de order met orderinformatie.

Ja, als het product wordt verstuurd, krijg je per mail een Track & Trace code om de order te kunnen volgen.

We proberen altijd een order van meerdere producten tegelijkertijd te versturen. Het kan echter voorkomen dat de leveringen niet tegelijkertijd plaatsvinden.

Verzending van de producten van Blue Home is gratis

We maken gebruik van DHL als vervoerder van de producten.

Het aankoopbewijs in je mail is voldoende om van garantie gebruik te maken. Wij kunnen géén BTW factuur opmaken. Wil je een Blue Home product aankopen met een BTW factuur, bestel deze dan zakelijk via ah.nl

Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn via ah.nl/klantenservice

Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn via ah.nl/klantenservice

we nemen je bestelling direct aan, waardoor annuleren niet mogelijk is. Wil je het product toch niet hebben, weiger het pakket dan aan de deur.

Retouren

Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen zonder opgave van reden.

Gratis retourneren bij een Albert Heijn winkel

Neem het product in de originele verpakking mee naar een van de meer dan 600 Albert Heijn servicepunten. Filter op ah.nl/winkels op servicepunten om te kijken welke het dichtste bij is voor jou. Je kunt het product afgeven bij de servicebalie op vertoon van je bevestigingsmail.

De winkel zal de retour in behandeling nemen en je ontvangt een bevestiging van de terugbetaling. Je vindt de meest gestelde vragen en onze contactmogelijkheden op ah.nl/klantenservice

Retourneren via DHL (op eigen kosten):

Je kunt je Blue Home product retour sturen via DHL. Je kan dit aanmelden via voordeelshop-ah.returnless.com/nl. Hierna ontvang je een retourlabel. Verzend het product in de originele verpakking (indien mogelijk).

Je kunt het pakket afgeven bij een DHL punt bij jou in de buurt. Let op: de verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening (€4,95 voor alle producten m.u.v. de kamado BBQ, dan kost de retourzending €15,-).

Nadat het product door ons is ontvangen en aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, wordt de terugbetaling binnen 14 dagen verwerkt.

Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen zonder opgave van reden.

Je kunt de Blue Home producten kostenloos retour brengen in een Albert Heijn winkel met servicepunt ( Filter op ah.nl/winkels op servicepunten om te kijken welke het dichtste bij is voor jou). Wil je het toch liever opsturen? Dan is dit mogelijk via DHL. de kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

Gratis retourneren bij een Albert Heijn winkel

Neem het product in de originele verpakking mee naar een van de meer dan 600 Albert Heijn servicepunten. Filter op ah.nl/winkels op "ah.nl Servicepunt" om te kijken welke het dichtste bij is voor jou. Je kunt het product afgeven bij de servicebalie op vertoon van je bevestigingsmail.

De winkel zal de retour in behandeling nemen en je ontvangt een bevestiging van de terugbetaling. Je vindt de meest gestelde vragen en onze contactmogelijkheden op ah.nl/klantenservice

Retourneren via DHL (op eigen kosten):

Je kunt je retour sturen via DHL. Je kan dit aanmelden via voordeelshop.ah.returnless.nl. Hierna ontvang je een retourlabel. Verzend het product in de originele verpakking (indien mogelijk).

Je kunt het pakket afgeven bij een DHL punt bij jou in de buurt. Let op: de verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening (€4,95).

Nadat het product door ons is ontvangen en aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, wordt de terugbetaling binnen 14 dagen verwerkt.

Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn via ah.nl/klantenservice

We proberen je geld zo spoedig mogelijk weer op je rekening te zetten, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst bij ons magazijn.

Garantie

Voor alle Blue Home producten geldt een garantietermijn van 3 jaar.

Je product zou bij normaal gebruik de eerste 3 jaar niet stuk mogen gaan. Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn of retourneer je product bij één van de servicepunten van Albert Heijn ( Filter op ah.nl/winkels op "ah.nl Servicepunt" om te kijken welke het dichtste bij is voor jou).

Je kunt de garantievoorwaarden hier vinden

Contact & bedrijfsinformatie

De Blue Home producten worden verkocht door Albert Heijn B.V.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben over de Blue Home producten, kun je contact opnemen met de AH Klantenservice.

De algemene voorwaarden van Albert Heijn kun je hier vinden.