LifeGoods Group

Verzending & levering

Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen thuisbezorgd.

Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Je krijgt de Track en Trace code pas na verzending. Deze is 1-2 werkdagen na bestellen beschikbaar. Mocht je niets ontvangen hebben dan raden we het volgende aan:

- Stuur een e-mail naar [email protected] en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpregel van de mail).

- Vermeld in de mail ook het ordernummer, je volledige naam.

- Je ontvangt binnen 24 uur een bericht van de klantenservice van LifeGoods Group. met de track en trace.

Jouw bestelling wordt geleverd door DHL of door DPD.

Ja, indien tegelijk gekocht in dezelfde bestelling. Bij meerdere producten die tegelijk worden aangekocht worden er meerdere dozen geleverd. Producten van verschillende leveranciers worden niet samen verzonden.

Lifegoods B.V. raad je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met haar klantenservice. Het LifeGoods Group staat klaar om je te helpen. Stuur een mail naar [email protected]of bel naar 085 – 04 716 45

Als deze nog niet verzonden is kan je de bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar [email protected]

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen.

Het product is in onbeschadigd, in de orginele verpakking met het aankoopbewijs.

Je neemt contact op met de klantenservice van LifeGoods Group via[email protected]

Retourneren is gratis. Behalve voor de volgende producten:

  • Kitchen Brothers Kamado 13 inch basic en deluxe model: 12.99 euro
  • Kitchen Brothers Kamado 16 inch deluxe: 18.99 euro

De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van LifeGoods Group op je retour. Tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Garantie

Wat vervelend om te horen! We raden je het volgende aan:

- Stuur een e-mail naar [email protected] en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpregel van de mail).

- Vermeld in de mail ook het ordernummer, je volledige naam en een omschrijving van wat er precies defect/beschadigd is. We ontvangen ook graag een foto van de beschadiging of het defect.

- Je ontvangt binnen 24 uur een bericht van de klantenservice van LifeGoods Group een passende oplossing.

Liever telefonisch contact? LifeGoods Group is bereikbaar op het telefoonnummer 085 – 04 716 45 (ma-vr 09:00 - 22:00, za-zo 09:00 - 17:00). Houd je ordernummer bij de hand. Zo kunnen we je snel van dienst zijn.

Je hebt 2 jaar garantie op de producten van Lifegoods.

Je hebt 2 jaar garantie op de producten van LifeGoods Group.

Algemene vragen

Nee, enkel schoonhouden.

Ja, je kan deze opvragen bij [email protected]

Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan [email protected]

Kom je er niet uit met de leverancier? Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Contact & bedrijfsinformatie


Contact opnemen met de klantenservice van LifeGoods Group kan via onderstaande mogelijkheden:

Website: https://lifegoods.nl/
E-Mail: [email protected]
Telefoonnummer: 085 – 04 716 45
(ma-vr 09:00 - 22:00, za-zo 09:00 - 17:00)

Handelsnaam: LifeGoods Group
Adres: PJ Oudweg 4, Almere 1314CH, Nederland
Kamer van Koophandel: 69111901
BTW nummer: NL857740167B01

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden